[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 7، شماره 7 - ( 2-1397 ) ::
جلد 7 شماره 7 صفحات 181-197 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی درک ‌شده بر قصد ‌خرید مصرف کننده
محسن اعظمی* ، وحید آزادی، معصومه آینه
چکیده:   (107 مشاهده)
هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی درک شده بر قصدخرید مصرف­ کننده می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت گردآوری داده ها توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری ۳۷۹ نفراز کارکنان شرکت های تامین قطعات خودرو استان کرمانشاه می باشد که طبق فرمول کوکران ۱۹۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند که۲۰۰ پرسشنامه توزیع و ۱۸۰ پرسشنامه تکمیل و به پژوهشگر برگشت داده شد. جهت روایی و پایایی از اعتبار محتوا و ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. سپس به منظور آزمون فرضیه های پژوهش از تحلیل عامل تاییدی نوع اول و دوم و آزمون کولموگروف اسمیرنوف و مدل معادلات ساختاری و از نرم افزار SPSS، AMOS استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیه پژوهش نشان می دهد فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی درک شده بر قصد خرید مصرف کننده تاثیر مثبت و معنا داری دارد.
واژه‌های کلیدی: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی‌‌، درک مصرف کننده‌‌، قصد‌ خرید .
متن کامل [PDF 510 kb]   (90 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ | پذیرش: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ | انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


اعظمی محسن، آزادی وحید، آینه معصومه. بررسی تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی درک ‌شده بر قصد ‌خرید مصرف کننده. 1. 1397; 7 (7) :181-197

URL: http://iase-jrn.ir/article-1-465-fa.html



دوره 7، شماره 7 - ( 2-1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه علمی-ترویجی جامعه شناسی آموزش و پرورش Sociology of Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3858